piątek, 15 lutego 2013

OO16. Instrukcja : Photofiltre

Cześć,tu Vegas.
Dawno mnie tu nie było,bo miałam popsutego kompa . ;)
Dziś mam dla was instrukcję jak zrobić zdjęcie w różnego rodzaju kształtach.
Zaczynamy!
Potrzebny nam jest Photofiltre.

1.Pobieramy jakiś kształt.
  Mam tu kilka do zaoferowania :



( Możecie też poszukać w internecie. )


2. Wchodzimy w Photofiltre i otwieramy jakiś obrazek.
     Ja wybrałam ten :


3.Otwieramy też nasz wybrany kształt.
   Mój :
 

 4.Zmniejszamy rozmiar obrazka,jeśli jest taka konieczność i wyszukujemy po prawej stronie w oknie narzędzi tej różdźki :
   
5.Wybieramy ją i klikamy w środek kształtu. Odznacza on nam się dookoła.
6. Klikamy prawym klawiszem myszy na obrazek i klikamy "Kopiuj"
7. Powracamy do naszego kształtu. Powtarzamy czynność z punktu 6 ,tylko ,że teraz wybieramy
     "Wklej w -> Do środka"
8. Nasz obrazek jest w środku kształtu. Jak pozbyć się tła ?
    Klikamy na taką ikonkę w górnych narzędziach :
     
9.Zmieniamy przezroczystość na 100 %.

GOTOWE !
Oto mój efekt :

Myślę,że wszystko jest zrozumiałe,a jak nie to dopytywać się w komentarzach. ;)
Do następnej notki ,kochani !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz